Dr. Roger Billings

According to his mentor Bill Lear, Roger Billings sees tomorrow better than most. Among his many notable innovations are some exceptional firsts: Billings began his remarkable career when, as a senior in high school, he invented the first hydrogen car. He went on to convert the first bus, tractor, and an entire home to run on hydrogen. Later, to make hydrogen more economically viable as a fuel alternative, he created the highly efficient fuel cell car. This groundbreaking technology has paved the way for the fuel cell vehicle industry that is rapidly emerging today.

Leave a Comment

159 Comments on "Tech of the Week – Ionic Propulsion"

avatar
125
newest oldest most voted
♥Pegasus♥
♥Pegasus♥

Thumbs up for star trek!!!!!!!!!!! XD

Lorli £€
Lorli £€

Cool! More better ways to make the environment safe! #Sciencerocks
Like if you agree! 😀 🙂 😛 😮 😉 ꧂ £€

TheDudette
TheDudette

IN SPACE!!! What the heck! That is like, sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo cool!!!!!!!!!!

Lorli £€
Lorli £€

Oh and BTW Star trek rules!

Stephanie
Stephanie

OOOOO! An Airplane without an engine?! Now thats cool

Jacob
Jacob

This is revolutionary! Thanks Dr. B

adam
adam

so funny ilovestartrek#

The Artist
The Artist

That’s is so cool! I would love to see this is person!!!!! 😉

Jamie
Jamie

These planes could help stop air and sound pollution.

Andrew
Andrew

Nice this will help a lot more

lyla
lyla

I LOVE TECH OF THE WEEK SOOOOOO AMAZING !!!

Brandon
Brandon

WOW THATS SO COOL!!!! I HOPE THESE GET PRODUCED, I live near an airport and there so loud this would be awesome 😀 😀

Declan
Declan

taking this ionic propulsion and transfering the energy from ions is amazing

Alissa
Alissa

This invention can change the world. It could carry mail and travel in space faster. I am so excited to see what happens.

lyla
lyla

” I’m speechless ”
soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo amazing !!

Stephen
Stephen

This is so cool!

DARKWING
DARKWING

cool

Burster
Burster

Awsome!!!!!!!!!!!!!!☺

Burster
Burster

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO coooooooooooooool!!!!!

cmurp
cmurp

wow that was cool

Hayes
Hayes

Woooooooow soooooo cooooooool

Cets
Cets

This is a amazing technology!

Gamer girl
Gamer girl

This is really cool! I love how it’s based off a movie!

Sandra
Sandra

Wow just wowww

Sophia
Sophia

Wow!

BigWillyStyl
BigWillyStyl

OMG WOW!!! Woah!! Zoinks!! that’s all I can say!!! It’s sooooo amazing! We love you acellus!

ArchAngel
ArchAngel

I love star trek

landon
landon

Wow that will change the world as we know it. Congrats M.I.T

zade
zade

yeah that’s cool!

W Babe
W Babe

AMAZING!!!!!!!!

bruster
bruster

sweet!!!!

bruster
bruster

AMAZING!!!!!!!!!!!!!!

Devon☻
Devon☻

THIS WAS SOOOOO COOL!!!

Rubin
Rubin

This so cool this!will help earths apmostere

〜とどろき〜
〜とどろき〜

that was the experience on an airplane

Wolf
Wolf

Wow I wish I could fly it

SUSHIMANE
SUSHIMANE

nice video

Awesome123
Awesome123

This is so cool.!!!!!!!!!!!!!!!!!

ShiningRuby
ShiningRuby

Wow. This really is something that could really help the world

Landon
Landon

Crazy to see ideas from fictional films turn into real life inventions!

Antonio
Antonio

Whoa soo cool this reminds me of Star Wars

SuperGirl
SuperGirl

Wow! This is like AWESOME!!!

Marshmello
Marshmello

*says “wow” exactly like Owen Wilson*

Jacup
Jacup

I aint ever riding on that just sayin. Cool though.

Omglife
Omglife

Well is ionic so its cool

Dragon 14
Dragon 14

1,000 likes on how cool this video is!
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

☃❄️Kraken❄️☃
☃❄️Kraken❄️☃

Hmmm I wonder what would happen if you upped the voltage and expand the wings so it could carry a human! Btw Star Trek rules!

☃❄️Kraken❄️☃
☃❄️Kraken❄️☃

Ooh I have an idea! Install solar cells connecting with the batteries so you can power the batteries while flying! Please!!!

Zhavia
Zhavia

I wonder if one day it can be enhanced to become physically capable of being a source of human transportation. THAT’d be cool

༺figwolf꧂☬❦♡
༺figwolf꧂☬❦♡

have anyone herd that NASA GOT A PICTURE OF A BLACK WHOLE so cool

rex
rex

I want one